Kamarád mi ji zakoupil, po koupi u něho
Konečně doma
Mála kalkulace co se týká motocyklu
Typ - BMW F 800 GS 30´th: limitovaná edice k 30. výročí modelu GS
Původ - dovoz Anglie, jinde "výročka" nová-salónovka nešla sehnat
RV - 09/2010 do provozu 05/2011
Stav - předváděcí motocykl
Najeto - 1628 km
Výbava - MAX: velký PC, ABS, kryt motoru, kryty rukou, vyhřívané rukojetě,
led blinkry, 3x originál hliníkový kufr, hlavní stojan + to co patří k limit. edici
Hurá na úpravy podle mých přestav
1. změna TOP kufru - jelikož ten originál je strašně malinký, jen 36L a vlezla se tak max. helma
tak jsem ho prodal a začal laborovat co tam dát, nakonec jsem se rozhodl pro GIVI MAXIA 52L. Časem
nechám udělat hliníkáč podle mých představ.
cena: plotna 1990,- kufr 2995,-
2. změna plexi - originál plexi je dobré na jízdu v terénu a projížďky kolem komína, ale na delší cestování je zcela nevhodné
Po delším laborování jsme zvolil plexi GIVI, které vyřešilo problém s náporem větru na řidiče, ale začali se při vysokých rychlostech
ozývat nepříjemné turbulence nad helmou. I přes tuto skutečnost plexi zatím ponechávám, ale uvažuji o štělovacím Desirto od TT.
cena: plexi 1850,- uchycení 495,-
3. tankvak - jelikož moje BMW stejně jak řada 650 má nadrž pod sedlem a místo klasické nádrže je baterka a filtrbox pod plastovým krytem
nelze použít magnetický tankvak. Opět pomohla vychytávka od SW-motech viz. foto. Na držák se dá uchytit spoustu různých tankvaků SW-motech.
cena: tankvak 1250,- uchycení 1450,-
4. výztuha chladiče - na vícero diskuzích jsme se dočetl, že při pádu může dojit k poškozeni držáku chladiče a tím poškození chladiče jako takového,
proto jsem trochu investoval do festovního držáku od Touratechu.
cena: 536,-
5. padáky - asi podle mě jedno z nutných vybavení na jakékoliv moto, pořizoval jsem z důvodu jednak ochrany motocyklu při případném pádu,
ale i z důvodu slevy na havaríjním pojištění. Pomohla firma RDmoto.
cena: 2755,-
6. sklápěcí řadička - při případném pádu radičku neohnete, ale ta se sklopí a ochráníte jednak poškození radičky a jednak bloku motoru, opět Touratech.
cena: 886,-
7. kryt ABS čidla - nikdy nevíte co může odletět tak proč za pár korun neochránit něco tak drahého, opět Touratech.
cena: 293,-
8. rozšíření pedálu zadní brzdy - při při jízdě ve stupačkách se mi dosti špatně nahmatával pedál, jelikož je dost blízko motoru, opět Touratech.
cena: 590,-
9. Mitas E07 - na pořádný cestovní enduro musí být pneu s pořádným vzorkem a né ty origo silniční sliky.
cena: sada 2570,-
Plánované úpravy
XX. sajda - kdyby se naskytla nějaká příležitost hned bych koupil